Taur 2012




2012 este un an in care semintele sadite nu numai in 2011 dar si in anii trecuti vor incepe sa rasara. Sansele neasteptate in cariera, inteligenta in previzionarea unor noi domenii de afaceri  dar si renuntarea la anumite parteneriate nepotrivite vor face din Tauri persoane cu un succes deosebit in plan profesional. De fapt Taurii au intrat inca din noiembrie 2011 intr-o etapa extrem de favorabila, care va dura pana in 2014 si nu putini vor fi cei care vor primi recunoastere profesionala si sociala. Din 8 februarie vor aparea noi proiecte cu realizari spectaculoase in jurul datei de 25 iunie 2012. Multa grija in analiza si administrarea bugetului personal in special in perioada mai – iulie 2012.

Cei necasatoriti isi vor gasi perechea in mod neasteptat si vor ajunge extrem de repede la oficializarea relatiei (sanse mari de casatorie spre sfarsitul anului), lucru care ar putea starni controverse si discutii cu membrii familiei. Inainte de a lua orice decizie majora, luati-va un ragaz, inarmati-va cu rabdare si calm…
Multa prudenta in perioada 16 iulie-6 august 2012 pentru a evita orice neintelegere cu persoanele din jur. Tendinta Taurilor de a arunca cu vorbele fara sa gandeasca si mai ales sa actioneze la primul impuls ar putea fi sanctionata in aceasta perioada, deci…atentie!



3 comentarii:

  1. Multumesc pentu informatie,eu sint taur si incerc sa tin cont de perioadele mai critice a anului 2012.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu iti multumesc pentru incredere ... Daca iti cunosti ascendentul, este bine sa citesti si previziunile acestuia.
    Cu drag si un an bun si prosper. Profita de 2012!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt Gemeni nascut pe 3 iunie, dar dupa noul zodiac as fi mai degraba Taur-de aceea imi citesc horoscopul mereu si la Taur si chiar functioneaza.
    Ma simt din ce in ce mai apropiat de Taur decat de Gemeni.

    Pacat ca nu se introduce zodiacul nou, cu 13 zodii, astfel am sti si noi cat de compatibili suntem cu Ophiucus si mai ales daca influenta crescanda a celei de-a 13-a zodie va aduce schimbari si pe plan numerologic, si nu numai astrologic.
    Daca da, cum?

    Am observat ca si compatibilitatile si calitatile NUMERELOR se schimba, de exemplu multi dintre noi incepem sa fim compatibili cu oameni si chiar situatii cu care alta data nu ne potriveam deloc, si incepem sa intelegem ca oamenii in care aveam tendinta sa avem incredere pana acum s-au dovedit a fi niste interesati-prin urmare, cum se va schimba Numerologia in noua ordine?
    Ca Astrologia cam banuiesc cum.

    Cred ca avem nevoie de articole serioase pe aceste teme, intrucat in aceste perioade se schimba psihologia umana, dar eu unul, nu-mi pierd increderea in Astrologie si Numerologie, care nu m-au dezamagit niciodata!

    Ar trebui sa explice numerologii si astrologii mai bine ce se intampla cu astrele si influenta lor, mai ales cu numerele!

    De exemplu: Daca se spune ca ar fi Cheiron cel care guverneaza zodia Ophiucus, asta ar insemna ca nu guverneaza numai o zodie, ci si un NUMAR, caci asa mi se pare corect din punct de vedere numerologic.

    Eu zic ca ar guverna numarul Maestru 11(care inainte se spunea ca este numai o vibratie mai mare a lui 2, deci guvernat de nodul lunar negativ, ma rog, de luna).

    De ce?
    Pur si simplu pentru ca eu gasesc si o diferenta calitativa, nu numai cantitativa intre numerele simple si numerele lor maestru.

    De exemplu, 1 e guvernat de Soare, 2 -luna, 3 si 4 de Uranus si Jupiter(nu mai stiu daca in ordinea asta), 5 de Mercur, 6 de Venus, 7 de Neptun(as fi curios ce destine au cei cu numerele 7 in era Varsatorului, mai exact numele meu se reduce la numarul maestru 88), 8 de Saturn, 9 de Marte.

    Ei bine, 10 o fi el guvernat tot de Soare, ca se reduce la 1, dar 11 zic eu ca-i guvernat nu de nodul lunar negativ, ci de Cheiron:P .

    Apreciez daca cineva este dispus sa ma lamureasca:) .
    (evident, fara un raspuns de genul: "numerologia e pt evul mediu" ca nu suport acest gen de ignoranta.).

    P.S. Interesante articole, chiar am gasit informatie noua printre ele.

    Felicitari pentru aceste articole!

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.