Afla singur gradul de evolutie spirituala cu care te-ai incarnat

Exista in numerologie un numar care ne arata gradul de evolutie spirituala cu care ne nastem in aceasta viata.Acest numar se poate afla adunand cifra zilei de nastere cu cifra lunii si cu ultimele doua cifre ale anului nasterii, rezultatul reducandu-l la o singura cifra. (Ex: Data nasterii 10 septembrie 1970 adica 10+9+70=89=17=8)
Astfel, vom avea grade de evolutie spirituala incepand de la cifra 1 la 9. De la 1 la 4 putem vorbi de "Copiii Universului", care chiar daca vor face greseli in acesta viata li se vor oferi alte si alte sanse pentru a-si invata lectia destinului.
De la 6 la 9 vorbim de "Initiatii Universului" care si-au ales un destin incercat. Numarul 5 este un numar de echilibru , fiind o trecere intre cele doua categorii .
Detaliind, putem spune despre fiecare grad de evolutie in parte, urmatoarele:
Numarul 1  trebuie sa invete legile Universului si sa se descopere pe sine
Numarul 2  are de invatat lectia relatiilor drept pentru care cele mai multe probleme vor veni din aceasta zona
Numarul 3  lectia comunicarii , sa invete sa nu vorbeasca si sa promita mai mult decat poate
Numarul 4  este o cifra karmica unde liberul-arbitru este redus la jumatate si care trebuie sa incerce prin tarie de caracter si forta morala sa-i determine pe cei din jur sa priveasca viata responsabil. De-a lungul vietii se pot lovi de persoane care iau totul in gluma si pe care nu se poate  baza
Numarul 5 un numar dificil care va avea parte de multe experiente,ei  vor trebui sa invete sa-si stapaneasca temperamentul nelinistit
Numarul 6 lectia iubirii , sa daruiasca iubire neconditionata , sa nu foloseasca iubirea manipuland pe cei din jur, multe din provocarile destinului vor veni din acesta zona
Numarul 7 are de invatat lectia spiritualitatii (cu cat se va apropia mai mult de credinta cu atat incercarile din aceasta viata vor fi mai usoare)
Numarul 8 lectia puterii si a banului( noblete si generozitate pentru binele celorlalti, nu numai al sau), numarul 8 ca si numarul 4 este un numar karmic dar spre deosebire de acesta liberul-arbitru ii va lipsi cu desavarsire
Numarul 9 lectia liderului , o misiune grea in care trebuie sa invete sa daruiasca ce-i mai bun din el celorlalti.

15 comentarii:

  1. Hmmm... 4 otombrie '86 = 1
    Nu È™tiu ce să zic, poate mai sunt È™i alÈ›i factori care se iau în considerare, parcă nu îmi vine a crede. Apoi, nu suntem toÈ›i „copii ai Universului”?

    Să ai parte doar de bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaa, am înțeles invers. :)) E foarte târziu iar eu sunt foarte obosit. Abia acum am conștientizat că e vorba despre un început de drum, în cazul meu. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Continua drumul inceput, cu primul pas !

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt grad de evolutie spirituala 9.
    Pentru mine, a darui si celorlalti din ceea ce eu stiu si ce am invatat in evolutia mea, este foarte natural si firesc.Face parte din mine si din aceasta cauza nu mi se pare deloc ceva greu.
    Sunt la stadiul de a invata si modul cum sa daruiesti celorlalti, deoarece oamenii cind esti cu adevarat sincer si le oferi ceva material sau spiritual spre binele lor, desi sunt constienti de asta, le este teama sa primeasca, nevenindu-le sa creada ca cineva face asta dezinteresat.
    Au foarte multe frici. Daruirea cred ca trebuie sa fie in primul rind in ai scapa de frica din ei, fara ca ei sa-si dea seama ca tu o faci. Daca le spui nu ti mai accepta binele, pentru ca ei nu-si accepta si nu recunosc in primul rind frica pe care o au in ei insisi.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu am inteles acel calcul din ex 89=17=8? eu sunt un 111...deci...

    RăspundețiȘtergere
  6. Da nici eu nu inteleg de unde =17=8 !?.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se reduc cifrele pana canf devine una singua,de exeplu cum ti-a dat tie 17 se aduna cifrele intre ele 1+7=8

      Ștergere
  7. Mi-e foarte greu sa cred ca un asemenea calcul simplu este valabil intr-un univers atat de complex. Sa luam un exemplu: toate sufletele care s-au intrupat la data de 15.07.2010(15+7+10=32;3+2=5)au nivelul spiritual 5. Toate? Si cel ce se naste pe groapa de gunoi, la fel ?
    Vii cu un bagaj de teme de rezolvat din viata anterioara pe care ai incheiat-o la nivelul 9(de ex.)si incepi urmatoarea viata la acelasi nivel, dar in conditii animalice (vezi groapa de gunoi). Ce sens ar exista in aceasta ??? Consultati-l pe David Hawkins in "Putere versus Forta". El propune o metoda de testare bazata pe kinesiologie. Cu toate gandurile bune pentru toti...

    RăspundețiȘtergere
  8. Pacat ca vorbeste despre zile si luni de nastere, bazate pe un calendar care e o conventie inventata de oameni deci imposibil sa aiba vreo tangenta cu constante spirituale universale dar na... sa punem botul ca e la moda.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am o nelamurire: numerologia este in mod sigur mai veche decat calendarul (actual) gregorian. Nu apar neconcordante? Adica data de nastere a tuturor ar fi alta si, implicit, numarul obtinut prin adunare ar fi altul.

    RăspundețiȘtergere
  10. Adica toti oamenii nascuti in aceeasi zi cu mine au fix acelasi nivel de
    evolutie, adica 9?
    Hmm, imi suna la fel de limitativa clasificarea asta ca si cele 12 zodii.

    RăspundețiȘtergere
  11. Cred ca toti avem spirit unic , datorat : cunostiintelor dobandite pana la nastere de noi si cele transmise de la parinti,datorat numelui, conjucturii nasterii (print/cersetor), data nasterii, zodie, preferinte etc. Cred ca toate astea conteaza, si cred ca este practic imposibil sa iti afli pur si simplu nivelul...ce e in acest text, este de fapt o caracteristica comuna a celor care au acelasi numar rezultat...insa nu are nici o legatura cu realul grad de evolutie. Pe acela...trebuie sa il simti, sa il exerciti zilnic...etc.

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu stiu ce sa zic... Eu sunt 7 si acum un an am primit "lectia spiritualitatii"... Am 21 de ani acum... Vedeti ce cifra aveti si meditati asupra trecutului... Ati putea gasi indicii legate de cifra voastra... Sau poate a fost doar o coincidenta la mine.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.